۸۵ درصد دانش‌آموزان در مدارس دولتی و ۱۵ درصد در مدارس غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند بسیاری از باغ‌وحش‌های کشور فاقد استاندارد‌های لازم هستند | پایان رتبه‌بندی باغ‌وحش‌ها در سال ۱۴۰۳ از ۸۰درصد نابینایی ها می­ توان پیشگیری یا آن­ ها را درمان کرد | مراقبت از نور دیده حدود ۹۰ درصد کمردرد‌ها منشأ مکانیکال دارند و با تقویت عضلات بهبود می‌یابند  ترک سیگار حتی در ۷۵ سالگی می‌تواند امید به زندگی را افزایش دهد شهریه مدارس هیئت‌امنایی چگونه تعیین می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۳) | دمای مشهد به ۳۰ درجه می‌رسد بحران فرونشست زمین به عنوان یک چالش جهانی ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، سه‌راه دارایی و میدان شهدا در مشهد (۲۴ مهر ۱۴۰۳) با کودکی که دست بزن دارد چطور برخورد کنیم؟ مشکلات شایع مادران حین بارداری از سوی پزشک مربوطه قابل رفع است صنعت گردشگری و رونق اقتصاد ملی برگزاری «موت کورت» دادگاه نمایشی مرکز وکلای قوه قضائیه در مشهد جزئیاتی از پرونده درگیری‌های سریالی در حوالی مشهد | دستگیری ببر و عقاب، هنگام خوردن کباب با این وام چه گرهی را می‌شود باز کرد؟ به‌دلیل اختلالات سامانه، وام به بازنشستگان مشهدی نرسید! اطعام دانش‌آموزان مناطق محروم مشهد با یک وعده غذای گرم آیا بهزیستی مدعی‌العموم مناسب‌سازی است؟ | ۲۴ مدرسه مستقل نابینایان در کشور فعالیت می‌کنند گذری بر چالش‌ها و کمبود‌های نابینایان در ایران | معاهده مراکش مشکلات نابینایان را حل می‌کند؟ پیش‌بینی افزایش ابر، بارش باران و وزش باد در برخی نقاط کشور (۲۴ مهر ۱۴۰۳) بارداری و نیز شیردهی کامل فرزند، زنان را در برابر چند سرطان ایمن می‌کند | عمل‌های زیبایی؛ چالشی جدی برای سلامت زنان سقوط کارگر جوان در محل گودبرداری خیابان رفیعی مشهد (۲۳ مهر ۱۴۰۳) آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار رضوی مشهد(۲۳ مهر ۱۴۰۳) وضعیت دما و بارش کشور تا اوایل آذرماه اعلام شد
سرخط خبرها

جزئیاتی از پرونده درگیری‌های سریالی در حوالی مشهد | دستگیری ببر و عقاب، هنگام خوردن کباب

  • کد خبر: ۲۹۴۵۲۵
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
جزئیاتی از پرونده درگیری‌های سریالی در حوالی مشهد | دستگیری ببر و عقاب، هنگام خوردن کباب
ماجرای این پرونده به ابتدای مهرماه بازمی‌گردد، جایی‌که دو نفر از اراذل شناخته‌شده مشهد در روستای گوارشک راه را بر مردی میان‌سال می‌بندند و با قمه و تبر بر سر این مرد -که هیچ سلاحی برای دفاع از خود نداشته است- می‌ریزند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لباسش را که بالا می‌زند، ببری با چشمان به‌خون نشسته و دندان‌های تیز خودنمایی می‌کند. این متهم دقیقا شبیه ببر‌ها با همدستی فردی که عقابی خاص روی گردنش خال‌کوبی کرده بود، با رفتاری مغرور و شبیه همین حیوانات ابتدا طعمه اش را شناسایی می‌کرد و پس از آن، مترصد فرصتی می‌شد تا طعمه تنها به خیابان بیاید؛ اینجا همان زمانی بود که این دو شرور بدنام از کمینشان بیرون می‌آمدند و با تبر، قمه و اسلحه (که هر‌کدامش برای ترساندن شهروندان به تنهایی کافی است) بر سر شهروند بی‌دفاع می‌ریختند و او را تا‌جایی‌که می‌خورد کتک می‌زدند. اگر طعمه‌شان مقاومت می‌کرد، او را به گلوله می‌بستند و سپس همان‌طور که ناگهان پدیدار شده بودند، ناپدید می‌شدند و مدت‌ها کسی آنها را نمی‌دید.

اوایل مهرماه بود که آخرین طعمه‌شان را با شلیک از یک اسلحه کلت جنگی زخمی کرده بودند و تا‌جایی‌که می‌شد این فرد را زده بودند؛ اما این شهروند بدون ترس از تهدید‌های توخالی متهمان که بعد مشخص شد کسی آنها را اجیر کرده است، از این دو شرور شکایت کرد. پس از گذشت حدود سه هفته در‌حالی‌که این متهمان سابقه‌دار در مخفیگاهشان در بولوار لادن خود را به چلوکباب مهمان کرده و در حال خوردن نهار بودند، در عملیات ضربتی مأموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

ماجرای این پرونده به ابتدای مهرماه بازمی‌گردد، جایی‌که دو نفر از اراذل شناخته‌شده مشهد در روستای گوارشک راه را بر مردی میان‌سال می‌بندند و با قمه و تبر بر سر این مرد -که هیچ سلاحی برای دفاع از خود نداشته است- می‌ریزند و او را مورد ضرب‌و‌شتم قرار می‌دهند. اما این شهروند کسی نبوده است که نتواند از پس این دونفر بربیاید و مقاومت جانانه‌ای می‌کند؛ اقدامی که منجر می‌شود یکی از این افراد ناگهان کلت جنگی را از درون لباسش بیرون بکشد و تیری حواله پای این شهروند کند؛ سپس این دو نفر متواری می‌شوند.

با اعلام این درگیری که منجر به تیراندازی شده بود، با دستور سردار احمد نگهبان، گروهی از افسران پلیس امنیت عمومی استان مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. با حضور مأموران در محل و مشاهده اتفاقاتی که در روستا افتاده بود، مأموران برای شناسایی متهمان راهی بیمارستان شدند. فرد مصدوم پس از بهبود نسبی در توضیح این موضوع پای اختلافات ملکی را به میان کشید و اعلام کرد که با فردی بر سر یک زمین در این روستا اختلاف دارد که فرد مورد‌نظر دو متهم را اجیر کرده است تا او را مورد ضرب‌و‌شتم قرار دهند و بترسانند.

یک شگرد تکراری

این شاکی هویت دو ضارب به نام‌های «یاور. الف» و «میم. میم» را به مأموران داد. با اقدامات فنیِ تیم رسیدگی‌کننده پرونده مشخص شد که این دو متهم پیش‌تر نیز بدون‌دلیل به‌سراغ افراد مختلف رفته و پس از ضرب‌و‌شتم، خود را مدت زیادی مخفی کرده‌اند و پس از اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده است، دوباره خود را آفتابی کرده‌اند.
مأموران پلیس امنیت عمومی استان با بررسی سوابق دو متهم سی‌و‌چهار و سی‌ساله متوجه شدند که این افراد دارای کارنامه سیاهی هستند و سوابق متعددی دارند.

تیم رسیدگی‌کننده تحقیقات جامعی را آغاز کردند و دو هفته تمام در جست‌و‌جوی متهمان بودند تا‌جایی‌که وجب‌به‌وجب شهر و حومه را گشتند. پس از این رصد‌های اطلاعاتی، مأموران متوجه شدند که این متهمان یک واحد مسکونی در بولوار لادن اجاره کرده‌اند و شب و روز در آنجا هستند و به‌جز مواقع اضطراری از مخفیگاهشان خارج نمی‌شوند.

دستگیری موقع صرف نهار

هفته گذشته، پس از تکمیل تحقیقات و مشخص شدن جزئیات تکمیلی، مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی ساعت ۴ بعداز ظهر در‌حالی‌که این اراذل در حال خوردن کباب کوبیده به‌عنوان نهار بودند، به‌صورت ضربتی وارد عمل شدند و آنها را دستگیر کردند. از متهمان کلت جنگی، هشت فشنگ، قمه و تبر کشف شد.

با انتقال متهمان به مقر انتظامی بازجویی‌های فنی آنها با هماهنگی قضایی آغاز شد. آنها خیلی زود اعتراف کردند که از سوی فردی دیگر اجیر شده‌اند تا شهروندی را که به‌درستی نمی‌شناختند، بزنند.
این افراد خیلی‌زود متهم اصلی را معرفی کردند که این فرد نیز دستگیر شد و در بازجویی‌ها با تأیید اظهارات دو شرور دستگیر‌شده اعلام کرد که با شاکی پرونده اختلافات ملکی داشته است.

پیدا شدن ۲ شاکی دیگر

تحقیقات در این پرونده ادامه داشت که دو شهروند دیگر پس از شنیدن دستگیری این اراذل با ماجرای مشابهی به پلیس مراجعه کردند و مشخص شد که آنها نیز در پی اختلاف ملکی با متهم اصلی پرونده، از سوی این دو شرور مورد ضرب‌و‌شتم قرار گرفته‌اند، اما به‌علت ترس از این اراذل برای شکایت مراجعه نکرده‌اند.

با دستور مقام قضایی دو متهم در اختیار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته‌اند تا دیگر‌پرونده‌های شرارت این افراد شناسایی شود و اگر افرادی با مدل مشابه در محدوده بولوار شاهنامه و روستا‌های هم‌جوار از سوی متهمان مورد ضرب‌و‌شتم قرار گرفته‌اند، برای شکایت به پلیس مراجعه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->